عنوان هم ندارد حتی.....



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

شلام

خوفین؟چه خفلا؟ بازم ببشخین که در به دیر می آپم آخه سلم خیلی شولوغه

این بهزاد نامردم که دیگه نمیاد آپ کنه تا به من بیچاره اینقدر فشار نیادباشه بهزاد خان دارم برات

کاری نکن دوباره هدایتو خفر کنما

بچه اون پستمو با عنوان دلم برای کودکی هایم تنگ شده رو یادتونه؟

معلممون همین موضوعو بهمون داد و منم همینو بلاش خوندم

خب لاستش قرار بود اونایی که نمره ندارن بخونن منم که نمره داشتم همینو بردم تا نگه ننوشتی اما درس 5 دقیقه آخر کلاس گف بیا انشاتو بخونمنم هرکاری کردم که نخونم نشد آخرشم گفت اگه نخونی نمرتو صفر میذارم

منم رفتم و قبل از خوندن انشام از همه ی الو الو  های گرامی خواستم ایندفعه رو نشنیده بگیرن . معلممون هم عین گ.و.س.ف.ن.د  هی وسطش تیکه مینداخت.

خلاصه انشام تموم شد و بچه ها که انگار حرف دلشونو زده بودم شروع کردن به دست زدن و سرو صدا کردن

معلممونم نامردی نکرد و گفت حالتو میگیرم تازه نمره هم نداد بهم(می بینید چقدر نالاحتم؟)

دیگه همین دیگه...........

دفعه بعد با آپ بهتری میام

پ.ن:بچه های اکیپمون برای شناسایی آنتنا از الو الو استفاده میکنن.

مثلا وقتی یه نفر مشکوکه بچه ها از هم می پرسن الو الو آنتن میده؟

دوستون دالم



شنبه 28 آبان 139016:47 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 677
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 257788
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *